torsdag 30 juli 2009

Warcraft III

Jag spelar en väldigt mycket dota, körde med Necrolyte till de ändrade om allting.
Så nu blir det mest clinkz när jag har otroligt tråkigt och bara vill pimpa sönder.
Annars är det drow ranger, om man vill få slut på de snabbt.
Men main hero är Tauren Chieftain!

Om vi ska ta standard games så kör jag såhär:

ORC - BM - Grunts - SHADOW HUNTER - SHAMANS - TAURENS och om de inte är nån undead mot mig så spammar jag air eller så byter jag ut shamans mot troll hex doctor eller vad de heter.

Jag är väldigt förtjust i att spela tung support, typ omni, chen, dazzle.
Det är ju ganska roligt att köra battledazzle i pub också. deso, AC, guinsoo och phase :) Den skadan är fan ingen lek, men bloodseeker -- den där jävla Strygs finns ingen värre hero än den .. Jag hatar den,
Varför?
Jo, jag förstår den inte, och den är över imba.

Crypt Fiends web abillity är ju far better än net annars.
Men de kan inte använda pillage :(

3 kommentarer:

  1. Okej, jag har aldrig ens varit i närheten av det där spelet. MEN JAG VILL!

    SvaraRadera
  2. Jag skulle precis skriva: har du rökt crack?
    Vafan var det där?
    Sjukt otippat.
    Men ännu viktigare: du jobbar en massa, men jag är mest intresserad av din egen bok.
    Det andra är kul och trevlig läsning, men... komigen; ge mig en update om det väsentliga, tack!

    SvaraRadera
  3. Jag avfärdade hela detta pinsamt dåligt skrivna inlägg som någon sorts spam...
    eller möjligen ett ironiskt skämt som blev lite konstigt?

    Det är ju inte bara extremt förvirrande för en oinvigd utan även skrivet som vore det ett slappt sms...

    Inte alls vad man väntar sig av Mikael.

    Han arbetar ju med ord liksom.
    Nog borde han respektera dem mer då...



    Förresten vill vi se en liten skiss eller kanske ett litet rit på Psykiskt sjuk här nu. ...eller kanske dina idéer för omslaget?

    Nu vet du vad folket ditt vill ha. Eller jag kanske inte kan kalla mig själv och Johnny här ovan för ett folk. Det måste nog vara fler än 2 för att det ska bli ett folk...

    SvaraRadera