måndag 20 juli 2009

Virus-bakterier är talibaner

Ja, förkylningen alltså. Vilket grej. Vem kom på att det ska vara så här? Jag tvingar mig att sova bort den. Då och då vaknar jag till och jobbar undan lite, sen sover jag lite till. Jag har även sett på ett teveprogram att man inte ska äta så mycket när man är sjuk, för att kroppen bara ska kunna fokusera sig på att döda dumma virus-bakterie-terrorister. Grejen är bara att jag får sån förbannad ångest av att löka. Jag måste göra rätt för mig, annars blir jag tokig.

Snart ska jag i alla fall dra ut på en quest med Frodo (i det här fallet är jag alltså Sam, vilket känns konstigt och fel) till Skärholmen för att hjälpa Frodo att införskaffa grejer till hans hemmakontor. Det ska bli skönt att komma ut ur lägenheten och hänga i Mordor/Skärholmen.

Jag har faktiskt blivit uppraggad och bortförd i Skärholmen en gång, mer om detta i själva boken "Psykiskt sjuk". En serie av Sofia Olsson handlar om just den festen, även om det inte var hon som raggade upp mig eller förde bort mig.

3 kommentarer:

  1. svininfluensan. bäst att ta anställning inom vården - de får vaccin först.

    SvaraRadera