tisdag 21 juli 2009

Tryck på alla knappar

Jag är helt fascinerad av att jag lyckades undvika att bli förkyld idag genom att sova en massa. Nu är bara problemet att jag inte kan somna... Ska jag genomlida en ensam natt alldeles... ensam?

Eller så är jag lite förkyld ändå. Försöker känna efter. Hmm, det kanske är lite feber i alla fall? Eller är jag trött, men inte sömnig?

Jag ska på andra dejten imorgon, eller idag är det väl. Lite väl hastigt, men jag tänkte dra till Hälsingland på torsdag, så mycket måste hinnas med innan dess.

Jag måste även dra till skattekontoret och reda ut lite grejer. Detta ser jag verkligen inte fram emot, och misstänker att de kommer ge mig konstiga blanketter som ingen levande människa kan förstå. Jag vill liksom bara ändra en siffra på ett ställe. Hur svårt ska det vara? Jag har redan varit i kontakt med dem om det här via mail, men då gav de mig bara en massa papper att fylla i. Orättvist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar