onsdag 29 juli 2009

Sjuk jävla dag

I morse vaknade jag som vanligt, förutom att jag inte vaknade som vanligt. Jag vaknade med världens yrsel. Mitt balanssinne var helt satt ur spel. Och så har det varit hela dagen. Jag har bara kunnat ligga ner, och halvsuttit lite. Det kan ha att göra med stress eller nåt virus. Jag har prövat med att göra absolut ingenting i 12 timmar. Jag har inte kollat på teve eller använt datorn. Jag försökte läsa artikeln i DN om David Liljemark (som är en av mina stora förebilder som serieskapare), men allt bara snurrade. Väldigt obehagligt. Samtidigt har jag ingen feber och känner mig helt klar i tankarna. På sjukvårdsupplysningen tyckte de att jag skulle fortsätta att ta det lugnt och om det inte går över så ska jag besöka läkare.

Tur att jag gick hem till fotbollstjejen igår, men också pinsamt att hon har fått ta hand om mig. Inte läge att dumpa henne just nu med andra ord. Fan.

Nu provar jag i alla fall en ny taktik, och den går ut på att försöka stå upp. Kanske balanssinnet tillslut kommer igång då? Om ni har tips tar jag varmt emot dem!

2 kommentarer:

  1. hon vet inte att du har en blogg antar jag?

    SvaraRadera