onsdag 22 juli 2009

Panic on the streets of London

Inte i London, men i Hornstull.

I alla fall så trodde jag att allt skulle gå åt skogen med några sidor till Arne 3, men så som från Himmelen så plingade det till i min inkorg, och jag såg att det var gott. Faran är dock inte över ännu, men jag har fått kontakt med leverantören. Detta känns bra. Mycket bra.

När alla andra är på semester finns det flitiga svenskar där ute som håller landet igång. Halleluja och amen.

Dejten gick bra, men jag vet inte. Det här med all fotboll alltså... Jag är extrem bollrädd. Faktum är att jag tränade fotboll när jag var typ fem eller sex år gammal, men jag gillade det inte. Jag var för blyg eller nåt för att berätta det för mina föräldrar för jag trodde att de verkligen ville att jag skulle spela fotboll som alla de andra pojkarna. Istället så började jag få ont i magen inför varje träning och tillslut fattade mina päron att det där nog inte var något för mig.

De blev helt enkelt tvungna att skicka hem Mikael.
Och så vitt jag vet, sitter han fortfarande under sin korkek
- och ritar på sina serier...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar