tisdag 21 juli 2009

Dag 9: OMG, vad ska jag ha på mig?

Skjorta känns väl ändå seriöst om man ska på andra dejten.
Kom just på att andra dejten även innebär tvångsmässigt sex. Detta börjar kännas bättre och bättre.
Bör jag stryka skjortan? Det är en sån där rutig som alla pojkar har här på Södermalm. Jag röstar nej. Däremot uppkavlade ärmar.

Eller är det lugnt om jag har t-shirt? Jag ska ju inte konfirmera mig.

Tänk om jag får slut på roliga saker att prata om. Jag behöver fixa såna där ämneskort. Typ Andra Världskriget, trädgårdsodling och annat som tjejer gillar att prata om.
Spelar Zlatan fortfarande för Hammarby?

Uh, nu känner jag mig stressad.

4 kommentarer:

  1. Åhhh! Biiildreportaaage, kom igen nu rå!

    Varför är du så duktig på att fota när du är ute och leker med Kimpan,
    men inte när du är på spännande dejts med fotbollsbrudar? (OBS jättestörig böjningsform av dejt... fy frida)

    Det är roligt med rekvisita, dina ämneskort var en toppen-idé! Jag skulle falla som en fura i alla fall. Dra även några skämt, tjejer gillar skämt.

    Ta sedan med henne hem och spela tv-spel efter (och innan?) det obligatoriska sexandet. Då blir kvällen guld för er båda!
    Guld för Zlatan och Hammarby!

    Lycka till and may the force be with you

    SvaraRadera
  2. Säg att du tyckte det var mer drag i Hammarby när Jensa Gustavsson spelade. När han gick till ESK började Bajen spela tråkigt.

    Det borde imponera lite.

    SvaraRadera
  3. Detta med Jensa ska jag anteckna.
    Det är nåt med syrianer hon pratar om också. De spelar tydligen en massa fotboll. Men har de ett eget land? Vilka är det Stockholm Live alltid skämtar om? Eller det är kurderna. Spelar kurder fotboll? Alla gör väl det. Förutom jänkarna. De bombar folk istället.

    Teve-spel... jag är väl för tusan en vuxen karl!

    SvaraRadera
  4. "vuxen karl"
    hahahHahahHAHHA, you crack me up!

    ...haha åhh! Det är så bra! "vuxen" hHAHhAHaHhah, och så "karl", hahHahhaHahhAhHAhahhAHHAHA

    du är för rolig asså! ^_^

    SvaraRadera