torsdag 2 juli 2009

Blubb blubb blubb

Jag har jobbat cepemycket hela veckan. Har till och med jobbat i mina drömmar. Inatt vaknade jag av att jag drömde om att jag layoutade en artikel om Michael Jackson. Klockan var då 05.43 och jag skulle gå upp om en timme för att åka till jobbet och jobba typ 11 timmar.
Jag ligger efter med en jobbgrej, och det stressar på, för det är en sån där grej jag måste göra på kvällar och helger. Jobb jobb jobb.

Det är roligt att jobba, men också roligt att ha ett liv. Typ i september kommer det bli lugnare. Jag försökte avlasta genom att inte läsa mail, kolla facebook eller blogga. Detta resulterade istället att folk började ringa mig flera gånger per dag istället. Jag hatar att prata i telefon. Särskilt när jag är på jobb som jag får timlön för. Jag är jätteasocial och har alltid varit det. Tror jag alltid kommer att vara det och så är det med det.

Och jag orkar knappt gå nånstans heller, för nu har jag fått höra från flera håll att jag gått omkring och "ignorerat" en massa människor... Det är inte att ignorera med flit när man inte känner igen folk!!

Ehm, oh well. Jag är utarbetad. Imorgon kväll siktar jag på att få bli lite full i alla fall. Sen ska jag jobba på lördag och söndag som vanligt.
Pigg och kry på måndag då en ny arbetsvecka börjar igen.
Jobb jobb jobb.

Äh, gud vilket tråkigt inlägg. Varför kan inte helgon fungera normalt, så jag kan avreagera mig i forumen istället?

Dessutom så försöker jag ta över en strippklubb i GTA IV, men jag dör hela tiden, eller så hänger sig datorn mitt i uppdraget. Jag var nära att klara det en gång, men då exploderade min bil precis när jag höll på att avrätta strippklubbägarna. Skiten. Jag har alltid velat äga en strippklubb. Dans och nakenhet i kombination. Två bra saker.

3 kommentarer:

  1. En hemlig beundrare3 juli 2009 10:51

    Avreagera dig i forumen på www.likström.se istället, jag är nog inte den enda som saknar dig där!

    SvaraRadera
  2. Ka, vi är alla nyfikna på vilken sida du väljer i det stora Helgon vs. Likström-kriget

    SvaraRadera
  3. Om man måste välja sida så väljer jag ju Facebook.

    SvaraRadera