torsdag 25 juni 2009

XP, GTA och ARNE ANKA

Igår försökte jag installera Windows XP på min Mac, för jag hade köpt GTA IV för PC. Det tog typ tre timmar och jag gjorde helt fel, eftersom jag även var rätt full när jag gjorde det. Idag gör jag ett nytt försök. Än så länge har jag fått XP att funka, men nu återstår att försöka få GTA IV att fungera också. Har hållt på i två timmar ikväll.

Fan, det var sjukt varmt inatt btw. Jag kan inte sova med fönstret öppet eftersom norra Europas mest förorenade gata går precis utanför mitt fönster. Jag la mig på soffan och sov kanske nån timme. Sen kom jag tre timmar försent till jobbet.
Kändes lagom bra, även om det känns som att jag kommer hinna klart med allt som ska hinnas med denna veckan imorgon.


OCH JUST JA, NU FINNS ARNE ANKA I AFFÄR'N. GÅ UT OCH KÖP! Det kommer inte gå att prenumerera tyvärr. Men förhoppningsvis så kommer det gå att göra det framöver.

2 kommentarer:

  1. AA blev ju en snajsig tidning, några riktigt roliga överraskningar.

    Men - Kalle&Hobbe??

    SvaraRadera
  2. Fick ju den hemskickad - hur kan det då inte gå att prenumerera? eller var det endast för att jag hade kvar på hjälp? Eller luras du bara? För många frågor.

    SvaraRadera