lördag 27 juni 2009

Varm, måste kanske fatta ett beslut

Idag har jag hjälpt en kompis att flytta. Två fulla flyttbilar och tre trappor utan hiss. Det var svettigt.

Nu sitter jag och överväger om jag ska gå ut och köpa en Xbox360. Jag köpte ju GTA IV till PC häromdan, men fan, det spelet är ju mycket grymmare till Xbox... Vet inte hur jag ska göra. Fördelen att ha spelet på en bärbar dator är att jag kan ta med mig spelandet lita varstans. Nackdelen är att grafiken inte är lika grym och att det är ganska buggigt till PC.

3 kommentarer:

  1. Köp en 360, du lär inte ångra dig! Jag har 3 stycken (en svart elite i vardagsrummet för svart passar in bättre, en vanlig 360 premium i sovrummet och sen köpte jag en arcade version (utan hd) som jag tänkte ha på kontoret för skoj skull). Xbox 360 är överlägset bästa konsollen just nu enligt min mening.

    SvaraRadera
  2. jag tycker du ska köpa en xbox till mig och spela på datorn.

    SvaraRadera
  3. Just nu lånar jag en Xbox-kontroll till macen. Funkar riktigt bra. Mördandet har underlättats något enormt.

    SvaraRadera