torsdag 18 juni 2009

Problemas

Jag har ett problem, kära vänner. Jag är jättedålig på att känna igen folk. Detta i kombination med ren blyghet gör att många tror att jag är en otroligt dryg person. Egentligen är anledningen till att jag inte hälsar på vissa rätt enkel - jag fattar inte att vi redan känner varandra.

På den tiden jag dessutom var full minst fyra gånger i veckan så blev jag presenterat för så otroligt många människor som jag sen efter att dimman förvandlats till en fruktansvärd morgondag i bakfullhetens tecken totalt glömt bort, brukar inte heller underlätta saken.

Men visst, det är pinsamt att inte känna igen serietecknare man publicerat. Det tycker till och med jag. Fast å andra sidan tycker jag nästan allting är pinsamt.

Usch, jag har ett till problem, och det är att Bild och Bubbla tappat bort/inte fått bilderna till min artikel om Dotterbolaget som jag skrev för ett halvår sen. Jag skickade dem via yousendit, och de sparar bara grejerna i en vecka. Ni som följt bloggen ett tag vet ju att min gamla dator gick sönder för ett rätt bra tag sen... och där fanns så klart alla bilderna inskannade. Jaha, och jag har såklart inte längre tillgång till alla numren av Dotterbolaget heller.
Förhoppningsvis har jag lyckats skramlat ihop allt till på måndag. Skulle hellre ägna tiden åt att rita istället.

2 kommentarer:

  1. Jag tror att folk kanske tycker att du är lite dryg för att du inte använder smileys när du skriver kommentarer... tror jag i alle falle. För IRL är du ju trevligheten själv! :D

    (notera användandet av smiley)

    SvaraRadera
  2. Den enda smileyn jag använder är :(

    SvaraRadera