tisdag 23 juni 2009

Min dag på SuperPLAY

Det var tänkt att jag skulle jobba tio timmar idag, men riktigt så blev det inte.

Jag var på jobbet fem i nio och ingen annan var där. Sen sms:ade jag redaktörn som sa vad jag skulle göra, så jag satte igång. Grejen var bara att jag blev klar omänskligt tidigt med all layout som fanns att göra. Jag var ovanligt strukturerad helt enkelt.

Den här veckan som annars skulle vara sjukt stressig, verkar bli sjukt lugn. Nästa vecka däremot kommer bli mycket hårdare, för då ska ett stort block om E3 layoutas. E3 är typ en av de största spelmässorna i världen och där presenteras en väldigt massa spelnyheter.

Vi bestämde att jag kunde vara ledig imorgon, så då ska jag sitta och rita några Personal-Jesus-strippar så jag har dem klara till Arne Anka nummer 3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar