onsdag 10 juni 2009

Maskinerna försöker ta över våra liv men misslyckas konstant,

Idag försökte jag köpa en dator, men det failade. De hade inte modellen inne just nu för det är en sproilans ny MacBook Pro.
Sen gick jag och min käre vän till Max och när vi satt där och åt vår svenska hamburgare och lyssnade till svensk skvalmusik så frågade den käre vännen vad klockan var och då sa jag att den var 18.47 och då frågade han om jag skojade och då sa jag "nej" och sen sprang vi till bion för Terminator Salvation började 18.30 och vi hade redan köpt biljetter...

Jag ger Terminator Salvation 3 solar, fast jag missade lite av början. Gillade att det såg ut som Gears of War och att man slapp all form av handling. Handling är för retards.

1 kommentar:

  1. Det som var bra med att vi kom försent var att jag fick din läsk som du inte hann dricka + att vi fick motion efter burgaren. Motion tror jag inte ens finns i ditt vokabulär Micke! Vi måste få rutin på att vara försena så att vi får rutin på motionerandet!

    SvaraRadera