lördag 13 juni 2009

Jag hade en veckas semester sommaren 2006. Då var jag på Legoland!

Idag sitter jag och layoutar Lina Neidestams kommande samlingsbok med serien Zelda som gått i Nemi-tidningen. Det är lite bråttom att få klart den. Imorgon fyller min yngsta systerdotter år också och så har jag tvätttid på kvällen (jag gillar förresten att stavningskontrollen godkänner "tvätttider" med tre T). Hela söndagen går alltså bort som arbetsdag. Hela mitt sommarschema för jobb är väldigt tajt i år. Tror jag har 6 stycken tidningsproduktioner och en bok innan augusti att bli klar med, men allt kommer fungera mycket smidigare nu när jag har en egen dator hemma att jobba på.

Och så har jag ju mina egna serier som jag inte hinner göra förrens efter sommaren. Två böcker är planerade att bli klara i år. Kommer nog inte att ske, men man måste ju vara optimistisk.

1 kommentar:

  1. Grattis! Så är det att vara väletablerad och professionell i branschen! Dags för löneförhöjning ser jag.

    SvaraRadera