tisdag 16 juni 2009

Detta hära inlägget avhandlar min något bissara relation till nötkött format som det vackraste man kan tänka sig

Fan, varje gång jag varit på Max har hamburgaren varit kall. Vad är grejen med det? Har iofs bara varit på den vid Kungsträdgården och den i Masmo. Vet inte hur det är i Norrland. Har hört att Frasses ska vara bra.

Jag äter på Mcdonalds typ en gång i veckan sen 6 år tillbaka. Kan inte tröttna på Big Mac. Det går bara inte. Jag blir galen om jag inte får en Big Mac. GALEN!

Annars har jag upptäckt att grillen som ligger precis vid bussstationen i Högdalen gör en jävligt god hamburgare, med en majonäsdressing som är väldigt krämig och fin. Fan, måste nog åka dit nån gång i veckan bara för att få en sån burgare. Jävligt mycket krispig sallad har de på också. Gud, jag vill knulla med denna burgare. Få den att säga ja. Jag ber på mina bara knän.

Whopper åt jag rätt mycket när jag var 19 och jobbade för Citypendeln. Tycker att BK friterar sina pommes lite väl hårt. McD har helt klart bästa pommesen. Deras minimorötter är dessutom godast. Tror små barn i Rumänien svarvar till dem från vanliga stora morötter - men de gör det med en sån jävla fin kärlek.

3 kommentarer:

  1. hörru. din blogg är jävligt bra, men what's up med att stava fel till majonnäs? jag blev lite besviken såhär på morgonkvisten. :(

    SvaraRadera
  2. Det måste vara fel på stavningskontrollen på min data. Jag kan knappt stava till mitt egna efternamn i verkligheten. Gick kommunal grundskola i Vårby Gård.

    SvaraRadera
  3. Jag med du. Bisarr heter det :)

    SvaraRadera