torsdag 4 juni 2009

ASSÅÅÅÅ AAAAAAH IIIH

På t-banan in till stään idag så gick ett par på. Eller jag vet inte om de var tillsammans, de kanske bara hängde. I alla fall så var väl hon kanske 18 år och från Uppsala och han 25 och av finsk härkomst (utan brytning dock). De var väl halvalternativt klädda. Hon verkade väldigt sprallig och pratade i en extremt hög tonart.

- ASSÅÅÅÅ AAAAAAH IIIH.
- Vadå?
- ASSÅÅÅÅ AAAAAAH IIIH, JAG HAR EN FRÅGA!!!
- Vadå?
- ASSÅÅÅÅ AAAAAAH IIIH, JAG KAN INTE SÄGA! MEN ASSÅÅÅÅ AAAAAAH IIIH DET ÄR SÅNT JAG TÄNKER PÅ!!!
- Vadå?
- ASSÅÅÅÅ AAAAAAH IIIH, OKEJ MEN JAG OCH MIN KOMPIS BRUKAR ASSÅÅÅÅ AAAAAAH IIIH PRATA OM SEX ÅH GUUUUD JAG KAN INTE SÄGA!!!
- Vadå?
- ASSÅÅÅÅ AAAAAAH IIIH OKEJ DÅ HUR MÅNGA ASSÅÅÅÅ AAAAAAH IIIH?!!!!
- Men vafaaaaan.
- ASSÅÅÅÅ AAAAAAH IIIH ÄR DET TYP 40?
- Men vafaaaaan.
- ASSÅÅÅÅ AAAAAAH IIIH SÄG DÅÅÅÅÅÅ!!!!
- Men vafaaaaan, typ 20-25... (uppenbar lögn)
- ASSÅÅÅÅ AAAAAAH IIIH JAG MÅSTE STÄLLA FLER FRÅGOR?!!!!!
- Vadå?
- ASSÅÅÅÅ AAAAAAH IIIH HAR DU VARIT MED OM 69:AN NÅNGÅNG?

Och sen började värsta förhöret av vad han hade haft för typer av sex. Jag tror frågorna måste ha varit hämtade från det gamla tv-programmet Silikon, om någon minns det. Där ställde de "pinsamma" frågor till kända män under rubriken "Tätt intill".
ASSÅÅÅÅ AAAAAAH IIIH, säger jag bara. Och 69:an, vem fan har varit med om den? Sånt gör de väl bara på film vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

7 kommentarer:

  1. Efter att ha läst detta kan jag bara säga att jag mår fruktansvärt dåligt nu. Tack.

    SvaraRadera
  2. 69an har ingen jävel uppskattat sen 1969 och lik förbannat ger man sig på det ibland bara för att finna sig själv i en högst obekväm ställning där man inte kan koncentrera sig på varken eller(och mest är sjukt nervös att karln ifråga skall få för sig att attack-sära på ens skinor så att man fiser karln i ansiktet) Bah!

    SvaraRadera
  3. Vad ska man egentligen äta innan 69:an för att undvika gaser?

    SvaraRadera
  4. Jävligt bra fråga! Skall googla lite på detta tror jag:)

    SvaraRadera
  5. Kanel ska vara bra har jag hört.

    SvaraRadera
  6. Kanel är ju sjukt gott att ha i maten. Det hade jag helt glömt bort. Men är kanel en krydda eller en ört?

    SvaraRadera
  7. Jag brukar inte ha något problem med den alls.. så länge karl är underst. Eller så kör man bara att båda ligger på sidan.
    Däremor får jag en massa fittpruttar av vanligt bakifrån på knä. Det suger.

    SvaraRadera