lördag 23 maj 2009

Vi såg Star Trek

Ja, det gjorde vi. En biljett kostade typ 100 spänn och så hamnade vi i Rigolettos salong 3 som är mindre än min toalett och vars "bioduk" var stort som ett badlakan.
Ljudet var bra i alla fall, vilket var tur för att alla satt och pratade med varandra under hela filmen och prasslade med sina godispåsar. VUXNA MÄNNISKOR ALLTSÅ!!! De äter godis som små äckliga barn!

Filmen var dessutom jävligt fånig. TIDSRESOR, vad fan tänkte de??? Jag ger den 2 solar.

Nu återstår endast hoppet till nya Terminator för att den här biosommaren ska kunna räddas. Det ser väldigt mörkt ut.

2 kommentarer:

  1. Äh, jag tyckte den (star trek) var helt ok, 4 solar från mig. Terminator tror jag dess värre inte alls på.

    SvaraRadera
  2. Wise: Okej, nu har jag läst på lite om Terminator och är inte lika peppad längre. Harry Potter kommer jag i alla fall inte bli besviken på, för där vet man ju att de alltid gör exakt samma film varje gång.

    SvaraRadera