tisdag 19 maj 2009

Värsta grymma grejen

Jag gillar det här med kommentarer på bloggen. Att ni som läser och jag som skriver kan föra en dialog med varandra.

Idag har jag fått en massa jobberbjudanden helt plötsligt och nu måste jag bena ut ifall jag hinner göra alla dessa jobb och om jag har kompetensen att genomföra vissa av dem. Jag har ju en bok att tänka på också (och göra).

Och så har jag jätteont i magen just nu eftersom jag spenderade hela kvällen igår med att äta saltlakrits och kolla på youtube. Jag är inte van vid att äta godis, tycker jag är söt ändå...

3 kommentarer:

  1. indeed! kommentardialoger regerar! ^_^

    Ja, men hur går det med boken då? Lägg upp ngn trevlig "Mikael sitter och tecknar"-bild igen!
    Det är så inspirerande att se andra arbeta!

    och strunta i de där betaljobben. Who needs money when you've got Love, right? <3

    nä, fokusera på boken din nu.
    Den måste ju bli klar snart, så att man får läsa den någon gång. Se så! Arbeta nu! Den kommer bli så trevlig att läsa! Hejja hejja Micke!

    SvaraRadera
  2. Jag har typ hela året på mig att bli klar med boken, men jag tror det är dumt att jobba så ofokuserat. Det är bättre att göra boken under en kortare tid, men jag vet inte hur jag ska få ihop det rent tidsmässigt och energimässigt :(

    SvaraRadera
  3. hm. jo. jag förstår, det är så speciellt det här med skapande... Jag har ju aldrig gjort en bok förr. Det ska bli mycket intressant att ta sig igenom ett helt projekt från början till slut.
    Det viktigaste är ju att man har lusten med sig! Skaparglädjen och lekfullheten.
    Att du berättar när du VILL berätta.
    Det är då det blir nutningsfyllt för mottagaren.

    No preasure Mikey, lek och njut av livets goda. snart kommer lönen. ^_^

    SvaraRadera