fredag 22 maj 2009

Singeltjejor - se hit!

Många av mina singelkompisar som är killar vill att jag ska hooka upp dem med tjejor. Jag vet inte varför de tror att jag ska lyckas med detta. Efter förra boken har jag ganska dåligt anseende bland tjejor.

Men: Om du som är singeltjej och läser det här vill bli upphookad med nån av mina kompisar så kanske jag kan fixa det.

Fast: Vad ska man med tjejor till? De är ju bara till besvär. De vill att man ska klä sig ordentligt, att man ska äta fint, sitta rakt och sluta mumla en massa. De flesta tjejor vill inte ens kolla på Star Wars eller Sagan om Ringen varje kväll! HELT STÖRT, jag vet!!!

Jag ser här ett samband mellan tjejor och mammor. Jag misstänker starkt att många mammor tidigare har varit tjejor.

5 kommentarer:

  1. Jag är tillräckligt uttråkad för att testa detta. Vad har du att erbjuda?

    SvaraRadera
  2. I'm up 4 it!
    men då vill jag ha en som sitter rakt, äter fint och inte mumlar när han pratar. annars får det va.


    PS Sagan om Ringen varje kväll är obligatoriskt! DS

    SvaraRadera
  3. okej, tre personer har klickat på min blogglänk härifrån.
    Är detta Mikaels singelvänner? varför har ni i så fall inte kontaktat mig för en het dejt? va? jag sa ju att jag var up 4 it! Jag sa juh!

    tänk, ni kan få sitta rakt och äta fint framför SaganomRingen-maraton med fina Fridan... Vilken grej! :D

    Men eftersom ni uppenbarligen kollat upp mig utan att höra av er får jag väl ta det som en FET DISS helt enkelt.
    Aja, What ever!

    Ja klarer mej jiettebra sjelv faksit... så de så! :/

    hrmpf.

    SvaraRadera
  4. Men kom igen nu rå! 4 pers till??? Och inte EN ENDA av er tyckte att jag dög när ni kollat min blogg! Va?! Är det så? Ska det vara på det här viset? Ska det behöva vara så här? Va?!

    Hur kräsna polare har ru egentligen Micke?

    mttrmttrr...

    inte ens när man erbjuder saganomringenmaraton nappar dom jävlarna... karlslokar...ruttenhögarhelabunten de e vani e, HÖRNIDE?!

    ...mttrmttrr... *besviken singeltjejo*

    SvaraRadera
  5. haha, fan! Jag väntar fortfarande!

    SvaraRadera