måndag 25 maj 2009

Så här är det

Tidigare idag var bloggen nere för "underhåll" och nu är min Facebook också det. Känns som att Ipred är och letar igenom mina inlägg efter nåt. Kära Ipred, jag har inte laddat ned Hip hip Hora och jag har inte planer att göra det heller. Jag laddar inte ens ned bra film*.

(*eftersom jag inte har någon egen dator, annars skulle jag tokladda ned Carnivale just nu)

Igår åt jag en fullkornspasta som såg ut som trädgrenar och smakade gröt. Idag upplever min tarm därför "flow".

3 kommentarer:

  1. det där flowet är fina grejjer, men en gång stod jag på landet och väntade på bussen in mot stan.
    Det går bara 2 bussar per dag och jag skulle in till jobbet så jag fick INTE missa den. Busshållplatsen ligger ca 15 minuters gångväg från stugan.
    Jag var ute i ganska god tid, typ en kvart innan bussen skulle komma.

    Då upplevde jag en något besvärande flow-sittuation...

    Man skulle kunna likna detta tillfälle vid ngt jag läste i en seriebok av en ung konstnär, jag tror han hette...Solnånting...
    men i alla fall, resten av DENNA obehagliga anekdot blir det censur på.

    Det kan ju finnas känsliga läsare där ute som bör tas hänsyn till.
    Eller läsare som sitter och äter emedan de läser bloggerier. Då kanske de inte vill höra mer ingående flow-berättelser än så här.

    Sådant får man respektera. ja det får man. *respekterar*

    SvaraRadera
  2. Jag fattar inte. Det går ju t-bana från Telefonplan.

    SvaraRadera
  3. höhöhö, värry fanny.
    jag var förstås på det RIKTIGA landet. Det som ligger 2 timmar från tekniska högskolan med buss. In the wild!

    där ute finns bara små stugor, stinkande dass, grönskande buskar och en kiosk som stänger kl 16. öken. oO

    SvaraRadera