lördag 30 maj 2009

Kolla in mig, jag är bakis

Jag vaknade med sprängande huvudvärk. Jag tror att det var för att jag drömde att jag satt i fängelse. Det var ett annorlunda fängelse för min "cell" var ett bås i ett kaklat omklädningsrum, så jag hade dusch och säng där och så fick jag ha hur mycket besök som helst. Jag hade tydligen hamnat där för att jag hade misshandlar en mycket ond man.

Idag ska jag recensera fanzines och sen blir det nog sangria ikväll. Men jag vet inte, kroppen känner sig ur form efter den där drömmen.

5 kommentarer:

  1. Haha fan vilken psykiskt sjuk dröm du hade!! Vad är det för fanzines du ska recensera?

    SvaraRadera
  2. Olika seriefanzines, men det lutar åt att jag inte blir klar idag för allt går i slow motion. Jag färdas som genom marmelad idag.

    SvaraRadera
  3. har du rescenserat min "Från Lidingö till Grönland"? :D va? va? va? har ru? har ru? har ru? va?
    du har? eller hur? visst? visst har ru? va? ååååhhh! meh, jag vill läääsa va ru tyckte juh! *gnager på fingrarna*

    aldrig får man se sina rescensioner. :( aldrig.
    typiskt Fredrik.
    Hungerfansinet som blivit prisbelönt och allt! inte ens det har man fått se rescension på. :'(
    typiskt asså.

    SvaraRadera
  4. Jo, men det är ju en fördröjning på ungefär ett år från att jag skriver recensionen till att den kommer i tryck, så tålamod unge padawan.

    SvaraRadera
  5. Hai sensei!
    *faller ödmjukast på knä*

    SvaraRadera