onsdag 13 maj 2009

Kära dagbok

Idag var en väldigt spännande dag i mitt liv.... Not.
Först var jag tvungen att släppa in en reparatör för att spisen är trasig. Han kunde dock inte laga den, så nu får vi se vad hyresvärden tycker.

Sen drog jag till jobbet och gjorde klart första numret av Arne så det kan skickas på tryck. Jag har även redan börjat med nummer två som ska vara klart om typ en vecka.

Sen hade jag tvättid och ägnade resten av kvällen åt detta.

Just nu har jag 85,64 kronor på mitt bankkonto. Det känns bra eftersom busskortet går ut om tre dagar och så är min kyl, frys och skafferi helt tomma. Spelar roll så länge spisen inte funkar.

Det är fattigt att leva Expedition Serietecknare.
Men jag håller mig smal i alla fall!

1 kommentar:

  1. Som om att hålla sig smal skulle vara något speciellt i ditt fall. Du har ju alltid varit smal! Din kropp vet inte vad fett är! Andra (jag) måste vara medvetena och ta beslut när man kan unna sig något onyttigt eller inte. Det är fusk!

    SvaraRadera