tisdag 19 maj 2009

Grejer som nästan flyter

När jag får min lön nästa vecka ska jag köpa Rhode Island-dressing. Jag har cravings efter detta. Det handlar om att unna sig.

Iofs är jag sån som inte känner skillnad på smaken mellan att blanda ketchup och kräm fräsh jämfört med köpe-dressing.

Ni bah,"Wow, intresseklubben antecknar lixs", men skriv en egen blogg då för fan om ni är så mycket bättre, va!

(Glöm inte att posta länk i kommentarerna till det här inlägget i så fall. Jag lovar att att kolla in er blogg då)

Dagens dryck: Choccochino - smakar som ont i magen.

5 kommentarer:

  1. Jag läser hellre din blogg än skriver på min egen

    SvaraRadera
  2. Jag har en egen men läser din i alla fall?

    SvaraRadera
  3. Jag tycker alla dina inlägg är roliga! Du skulle haft en bild på rhode island med för den perfekta produktplaceringen;)

    SvaraRadera
  4. Jag funderar på att skaffa ett eget Rhode Island-märke, precis som Paul Newman. Det går inte att ladda ned sås!

    SvaraRadera
  5. Jag tycker att det viktigaste här är att vi alla får se hur crème frâiche stavas i verkligheten. -se och njut-

    I bloggsfären förvrids och förvrängs allt oftare våra vackra ord till nya underliga skapelser och det kan ju vara intressant då och då att få gå tillbaka till ursprunget och njuta en glimt av språkets forna glansdagar.

    Det var för många "och" i den där meningen. Jag ber om ursäkt. Jag skall bättra mig.

    Ah! Choccochino - nu med smaken som stannar smärtsamt länge i din tarm!
    (det här med slogan-skriveri gillar jag. Man kanske skulle ta och bli reklamare i alla fall...hm.)

    SvaraRadera